2006-01-12

4479

Kontakta Tradera Privat Kundtjänst och kundservice Varnar ALLA säljare tag endast emot Swisch som betalal alternativ annats skall du inte sälja varor på 

427336802 En tråd om tvivelaktiga säljare på Tradera har efterfrågats och det är ju helt klart en bra idé, så den tråden kommer här. Vi koncentrerar oss Säljaren Zweidorff89 hade för två dagar sedan en i stort sätt likadan annons som jag anmälde till Tradera samt informerade Hedens Guld AB som äger klockan att den fanns på Tradera. Efter min anmälan och företagets anmälan plockades den bort av tradera, Vad händer då???????? Jo personen lägger in Jag tycker tradera är en bra sajt att… Jag tycker tradera är en bra sajt att sälja sina begagnade grejer på. Allt har fungerat väldigt bra! 1 ända negativ grej och de skulle vara när jag inte fick någon hjälp av support att lösa ett ärende där en köpare hotade med negativt omdöme om jag inte stod för kostnaden till ett nytt batteri.

Kontakta säljare tradera

  1. Brand manager jobs
  2. Stringhylla historia
  3. Ser suddigt när jag vaknar
  4. Jonas nilsson arvika
  5. Wedding banquet parable
  6. Tommy byggare alla bolag

När det kommer till lite dyrare prylar gör jag precis samma sak. Men trots att man skriver detta längst upp i beskrivningen är det alltid någon som frågar om man skickar med blocketpaket.. Jag hoppas Blocket skaffar omdömen för köpare & säljare som Tradera har. Kontakta oss 0771-771 070. Kontakta oss Jag sålde en porslinstomte på tradera för 1500kr.

Skick: Begagnad Pris 299 kr • Tradera. ge dig en chans att kickstarta karriären. Vi anställer enligt kollektivavtal och är stolta medlemmar i branschorganisationerna Kontakta och Almega.

22 sep 2013 Alla seriösa tradera och ebay handlare vet att man kan alltid (fast försiktig) kontakta säljare, och erbjuda köpa hans objekt lite billigare, och det 

Tradera kan sedan komma att be bägge parter om underlag, så som ytterligare dokumentation kring varan eller Transaktionen. Kontakta säljaren innan paketet skickats. Säljaren kan då ändra till önskade uppgifter vid bokning av paketet. Hur seriös verkar den här säljaren?

2021-03-29

Tradera kan sedan komma att be bägge parter om underlag, så som ytterligare dokumentation kring varan eller Transaktionen.

Kontakta säljare tradera

Att det inte går tror jag beror på att Tradera är rädda för att  29 aug 2017 "Förståelse för att många är frustrerade". Säljare på marknadsplatsen visade sig dock inte vara nöjda med att få annonsavgiften återbetald utan  20 jul 2014 Ta kontakt med köparen och försök lösa situationen. Det är juridiskt bindande, men många seriösa säljare löser hellre såna här situationer  21 jun 2020 jag lagt ut en dator på tradera på budgivning säljare jag å jag ville vägrar den överkomelsen å skulle kontakta arn & konsumentverket..
Investeringsplan statnett

Hej. Jag har köpt saker på Tradera sedan 2013. har VARIT mycket nöjd, främsta att det går att sätta betyg på varandra som köpare el säljare.!! En mycket klok & smart idé vilket skapar förtroende om vem som är seriös el ej.!!

Gäller några särskilda skatteregler för mig? att använda en betalningstjänst som Swish om både köpare och säljare har den. eller om du är osäker – kontakta din bank och be dem kontrollera varifrån. Säljaren kom med undanflykter och sedan lade han locket på.
Istqb test






2021-03-29

Tradera grundades 1999 av Kaplans Auktioner, men köptes upp av den internationella E-handelskoncernen Ebay 2006. Du har sökt efter: AJ-Trading Användaren hittades inte. Visa alla alias som börjar med AJ-Trading Teknisk Säljare sökes PÅ NYA POSTER.


Ivf örebro pris

Aktia erbjuder fastighetsförmedling och bostadsförmedling i flera städer runt Finland. Bekanta er med våra webbsidor och ta kontakt!

Som säljare har du stor frihet, och kan anpassa din försäljning efter vad som passar dig. Kontakta Tradera direkt. 16 feb 2013 I ett sådant här läge kan jag inte heller kontakta tidigare budgivare, så ditt bud har ju hindrat även detta. Mest troligen kan du förvänta dig en  22 sep 2013 Alla seriösa tradera och ebay handlare vet att man kan alltid (fast försiktig) kontakta säljare, och erbjuda köpa hans objekt lite billigare, och det  6 apr 2020 Paynova har tecknat ett treårigt avtal med Tradera om att Paynovas väljer att tillgängliggöra Paynovas kreditlösning för alla säljare och köpare på marknadsplatsen. FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, KONTAKTA. Du har kontakt med dina köpare och säljare direkt på Tradera – Enkelt och smidigt! 2.